יחסי ציבור ובניית מוניטין – מדוע זה כה חשוב לבעלי עסקים ולבעלי המקצועות החופשיים?

יחסי ציבור

שתף מאמר

המונח יחסי ציבור, מתייחס לכל פעילות של מותג, אדם או חברה מול  תקשורת המונים וזאת, במטרה להשפיע, לחזק או אפילו לשנות תדמית של עסק, להפיץ מידע יעיל ולנהל מערכת יחסים עם הצרכנים. תקשורת המונים, היא למעשה תוכניות טלוויזיה, אתרים ברשת, מגזינים ועיתונים. בעצם, יחסי ציבור הם חלק בלתי נפרד מפעילות שיווקית לבניית קהילה יציבה של הלקוחות שהם לב ליבו של כל עסק או חברה.

 

אם נגדיר זאת כך, יחסי ציבור דואג לבצע חשיפה מתאימה עקבית ואינטנסיבית, מה ששומר על הגחלת של בית העסק או של אנשים מתחום המקצועות החופשיים. למשל באמצעות ראיון ברשת חברתית נפוצה, כתיבת כתבה בעיתון מוכר או מקומון, יכולים להשפיע על צרכנים או לקוחות להגיע ולהסתקרן, על מנת להכיר את בית העסק או החברה טוב יותר. על מנת להצליח בתוצאות, יש לפנות לקהל היעד המתאים, כתיבת בלוג שיש בו תנועה רבה ואיכותית של גולשים לקהל היעד שלכם.

 

הגדרת תמהיל ליחסי ציבור שיתאים לעסק שלכם

מכיוון שישנם כל כך הרבה אמצעי תקשורת, יש להגדיר את תמהיל יחסי הציבור שיתאימו לכל בית עסק, חברה או בעל מקצוע חופשי. מדובר על מהלך לא פשוט , אשר צריך המון ידע וניסיון עשיר. לכן הוקמה חברת מאצ'פוינט לפני יותר מעשור, שהמנכ"לית שלה היא חגית יצחק בעלת ניסיון רב בבניית אסטרטגיה שיווקית ותקשורתית וביעוץ וליווי עסקים וחברות. חגית יצחק בעלת ידע רב בתחומים: ייעוץ שיווקי , יחסי ציבור ומיתוג והיום היא מסייעת להרבה חברות, אנשי עסקים, עורכי דין ,רופאים בכירים, אדריכלים וחברות נדל"ן. חברת מאצ'פוינט, מתאימה את התקציב ללקוחותיה ודואגת כי התקציב יהיה סביר, אך התוצאות מדברות בעד עצמן, מה שמשתלם בהחלט לטווח הארוך.

 

חברת מאצ' פוינט בבעלות חגית יצחק מבצעת ומציעה שירותים רבים לדוגמא: תקשורת שיווקית לבעלי עסקים וחברות, ייעוץ וליווי שיווקי ותקשורתי לעסקים, שיווק ומיתוג לאנשי עסקים, יחסי ציבור ובניית מוניטין, הפקת סרטוני ווידיאו שיווקיים, הפצת מוצרי קידום מכירות, הפקת כנסים,קדום ברשתות חברתיות, בניה וקידום אתרים. כמו כן, חגית מקיימת הרצאות וסדנאות בתחום השיווק התקשורתי ומתאמת הרצאות מקצועיות. חברת הפרסום השיווק מאצ'פוינט סייעה בהצלחה רבה למאות בעלי עסקים, חברות ובעלי המקצועות החופשיים לנסוק מעלה ולהגשים את החזון שלקוחות החבר ייחלו לו ואפילו מעל ומעבר למצופה.

 

מאצ'פוינט משלבת בין כמה אסטרטגיות לחיזוק המותג

מקצועיות, נאמנות ומסירות, הם שלושת הדברים שחברת מאצ'פוינט דוגלת בהם, מה שגורם לתוצאות מצוינות, בזכות יחסי ציבור ממוקדים לקהל היעד הספציפי של כל עסק. גם לבית עסק שיש לו כמה אלפי לקוחות בודדים של עוקבים, מאצ'פוינט יכולה להשיג תוצאות מדהימות בזכות שיטת העבודה הייחודית של החברה. כאשר חגית בעלת החברה נפגשת עם לקוחות, היא מראיינת אותם, שומעת את הסיפור של כל עסק ובונה לו תכנית שיווקית ותקשורתית מנצחת שמניבה תוצאות טובות.

 

השקיפות של חברת מאצ'פוינט היא חלק בלתי נפרד של יושרה והגינות, היא זו שמשכה אל החברה לקוחות רבים שהספיקו להיכוות משיטת שיווק, או יחסי ציבור שלא עלו יפה. זו הסיבה שחברת מאצ'פוינט, מעניקה פתרונות יעילים שיתאימו לכל לקוח לפי סוג העסק או המקצוע החופשי שבו הוא עוסק. הנכם מוזמנים להיות גם אתם חלק מההצלחה שלנו, היות וההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

 

אין תגובות

השאר תגובה

תגובה
Name
Email
Website