בלוג

בנק הידע
בנק הידע

שיווק עורכי דין- המדריך המלא לפרסום עורכי דין על פי כללי האתיקה

פרסום עורכי דין והגדלת מאגר הלקוחות בצורה משמעותית מחודש לחודש היא משימה לא פשוטה כלל ועולה בזמן יקר לעורכי הדין השונים. בנוסף, כללי האתיקה מקשים גם הם ומטילים הגבלות שונות על חופש הפרסום מה שמסבך את צמיחת המשרד בצורה משמעותית.  אם אתם מרגישים שאתם לא

המשך קריאה »
בנק הידע

איך לבצע פרסום עורכי דין בצורה הנכונה ביותר כדי להכניס יותר לקוחות חדשים למשרד

שיווק משרד עורכי דין היא משימה חשובה ביותר שכל משרד עורכי דין חייב לתחזק. התחרות הגדולה בשוק, העובדה שבכל שנה מתווספים אלפי עורכי דין לענף והקושי לבלוט מבין המתחרים ולבסס את המשרד שלכם רק הולכת וגדלה עם השנים ומרבית ממשרדי עורכי הדין בישראל מתקשים לתחזק

המשך קריאה »
מיתוג
בנק הידע

מיתוג – מה זה בכלל?

חברות ובעלי עסקים שונים, משתמשים במיתוג, על מנת לחזק את הקשר שלהם עם הלקוחות וכן, לזרימה של לקוחות חדשים, בכדי להעלות את רווחי העסק או החברה. יש ללקט את הלקוחות הפוטנציאליים שיש להם עניין במוצר או בחברה. ניתן למצוא סוגים שונים של מיתוג: מיתוג עסקי

המשך קריאה »
מיתוג עסקי
בנק הידע

מיתוג עסקי – אחד מהכלים העוצמתיים

אנו שומעים על המון עסקים שנסגרים, אך כפי שכולנו מכירים את המצב הכלכלי כיום, את תקופת הקורונה וכדומה, רק מעט שרדו. לבטח אתם מכירים את הפתגם הידוע: "רב חובל מקצועי נמדד רק בשעת סערה..". כך גם בעסקים ולמעשה מי ששרד הוא זה שידע להשתמש בכלי

המשך קריאה »
בנק הידע

מיתוג לעסקים – כך מפתחים אמון ותדמית מנצחת לעסק שלכם

ישנם רבים,הסבורים כי מיתוג לעסקים מסתכם בלוגו ושם קליט, אבל האמת היא, שמיתוג לעסקים הוא הרבה יותר מעבר לזה. מיתוג לעסקים, כולל מטרות, מהות ויעדים כאשר כל אלה יחד, מגלמים מאפיינים פסיכולוגיים אשר מטרתם להשפיע על החלטות הצריכה של קהל היעד שמתאים לסוג ומהות העסק.

המשך קריאה »
יחסי ציבור
בנק הידע

יחסי ציבור ובניית מוניטין – מדוע זה כה חשוב לבעלי עסקים ולבעלי המקצועות החופשיים?

המונח יחסי ציבור, מתייחס לכל פעילות של מותג, אדם או חברה מול  תקשורת המונים וזאת, במטרה להשפיע, לחזק או אפילו לשנות תדמית של עסק, להפיץ מידע יעיל ולנהל מערכת יחסים עם הצרכנים. תקשורת המונים, היא למעשה תוכניות טלוויזיה, אתרים ברשת, מגזינים ועיתונים. בעצם, יחסי ציבור

המשך קריאה »
פרסום
בנק הידע

מה זה פרסום מה זה יחסי ציבור ומה ההבדל ביניהם?

שיווק, מיתוג, פרסום, יחסי ציבור… כל אלה הם מונחים שלרוב האנשים אומרים את אותו הדבר פחות או יותר. רוב בעלי העסקים- קטנים כגדולים פונים לאנשי מקצוע במטרה סופית אחת- להגדיל את המודעות למותג שלהם ולהגדיל מכירות. על מנת לעשות זאת נכון אפשר ורצוי לבנות אסטרטגיה

המשך קריאה »
image
בנק הידע

משרד פרסום בחיפה

העידן הגלובלי והטכנולוגי בו אנו חיים מציב משימות לא פשוטות לבעלי העסק ועל מנת להתמודד עם התחרות ולהצליח עסקית חשוב כי כל עסק יפרסם את עצמו. יש מגוון אמצעי פרסום ולכן חשוב לבחור את דרכי הפרסום הנכונות והמועילות ביותר לעסק כדי שלא לבזבז משאבים לשווא.

המשך קריאה »
image
בנק הידע

פייסבוק – המהפכה החברתית ששינתה את המאה

פייסבוק היא אחת הרשתות החברתיות בעולם ששינתה את פני הרשת ואת האינטראקציה של האנשים בינם לבין עצמם. חשוב לנצל את הפלטפורמה הזו על מנת לקדם את עצמך או את העסק שלך. חשוב שיהיה לך עמוד פייסבוק שיאפשר לך חשיפה מאד גדולה ויביא לאתר שלך גולשים ולקוחות רבים. ישנם צורות יצוג שונות בפייסבוק. לדוגמא: עמוד אישי, קבוצה, דף מעריצים, דפי קהילה, פרסום ממומן וממוקד לפי קהל יעד ועוד.

המשך קריאה »
image
בנק הידע

מהו מסע יחסי ציבור?

יחסי ציבור מאפשרים לעסק למשוך לקוחות פוטנציאליים ולחשוף את העסק בפני קהל יעד מוגדר ורלוונטי. ניתן לומר כי יחצנות ופרסום משולבים זה בזה אך עליכם לדעת כי באמצעות מסע יחסי ציבור תוכלו להגיע לקהל יעד ממוקד בתקציב הנמוך לרוב מקמפיין פרסומי רחב. כדי להצליח במסע יחסי הציבור
המשך קריאה »
פרסום
בנק הידע

חשיבות תכנית פרסום

תכנית פרסום מאפשרת לכם למצות את תקציב הפרסום ולינות מפרסום יעיל ואפקטיבי. חברת רבות משקיעות סכומי כסף גבוהים בפרסום אך ללא תוצאות ולכן חשוב לפנות לחברת Match point

המשך קריאה »
image
בנק הידע

שמירה על שביעות רצון הלקוח

אתה משקיע כספים ומשאבים רבים בשיווק ופרסום העסק שלך, אך התוצאות אינן מספקות אותך? הסוד הפשוט – ארגז כלים יישומי למיצוי הפוטנציאל מבלי ללכת לאיבוד.
אכפתיות ושביעות רצון הלקוח היא הדרך הישירה להצלחה

המשך קריאה »
image
בנק הידע

על תדמית העסק שלך כבר חשבת- מיצוב

מיצוב מגדיר מה השירות או המוצר שאתם מציעים ללקוחותינו, באמצעות מיצוב נכון ניתן לפנות באופן מדויק לקהל היעד שלנו.המיצוב יקבע מה הלקוחות יחושו כלפי המוצר שלנו. זוהי נקודה חשובה מאד שצריך לתת עליה את הדעת.

המשך קריאה »
image
בנק הידע

מהו קונספט פרסומי

קונספט פרסומי יעביר בצורה ברורה ומדויקת את המסר בו אותו אנו מעוניינים להעביר לקהל המטרה. כדי להגיע לקונספט נדרש הצוות המקצועי של משרד הפרסום ללמוד את השוק בו מתחרה העסק, להכיר את המוצר לעומק ולבדל אותו ממתחרים

המשך קריאה »
image
בנק הידע

איך למתג את העסק שלך בצורה חכמה

מיתוג הוא תהליך הכרחי וחשוב לכל עסק . לא משנה מה הוא גודלו לכן, כל עסק בכל שוק תחרותי לא יכול להרשות לעצמו להתנהל ללא מיתוג עסקי משמעותי שיבדל אותו וייצר עבורו ערך. המיתוג מגדיר את הזהות והחזון של העסק ומניח מערכת חוקים לתקשורת השיווקית שלה מול כלל קהלי המטרה.

המשך קריאה »
image
בנק הידע

איך עושים יחסי ציבור למותג

מותג מוכר וידוע הוא מותג מצליח האהוב על קהל הלקוחות ולרוב מתקיים יחס רגשי בין קהל הלקוחות למותג וערכיו. יחסי ציבור למותג הם חלק בלתי נפרד ממערך השיווק ומתקציב הפרסום של העסק ועל ידי יחסי ציבור מקצועיים ניתן לבדל את המותג ממתחרים, לבסס ולחזק את תדמית המותג וערכיו ולהקנות לו יציבות תדמיתית לאורך זמן.

המשך קריאה »
image
בנק הידע

8 צעדים פשוטים לפרסום העסק שלך

מחקרים מראים כי הסיבה העיקרית לכישלון עסקים היא שיווק ופרסום לקוי וחוסר ידע בתחום זה, לכן, בעל עסק יקר, אני מציגה בפניך 8 צעדים פשוטים שיגרמו לעסק שלך להמריא

המשך קריאה »
image
בנק הידע

הנוסחא ליצירת יתרון יחודי על פני המתחרים שלך – בידול

בעידן של תחרותיות בין העסקים , קושי להביא לקוחות חדשים, התפשרות על מחיר, קושי לשמור על לקוחות קיימים והצורך להזכיר ללקוח כל הזמן שאתה קיים , יש רק נוסחה אחת שתביא לך הצלחה והנוסחה היא בידול לעסק שלך. בידול זה הייחוד לעסק כך שהלקוחות הפוטנציאלים יבחרו בך כיוון שהעסק שלך מספק ללקוחות משהו שאף מתחרה לא יוכל לתת להם כך שבאופן טבעי יבחרו רק בך. הבידול צריך להציג ייחוד אמיתי שמשקף אותך, את העסק שלך ואת המוצרים או השירותים שלך. הבחירה מה להציג מאוד חשובה וקריטית להצלחה של העסק שלך. הבידול הוא, למעשה, המפתח שנותן לך חופש מתחרות קשה לצד צמיחה כלכלית נאה, בעוד שחוסר בידול או בידול לא נכון דן את העסק שלך לכישלון.

המשך קריאה »