ארגז הכלים להצלחה שלך

מגדירה ומנחה את חברת Match Point

ייעוץ שיווקי ופרסומי וליווי צמוד

 תקציב הפרסום שלכם עולה ועולה… ומאגר הלקוחות שלכם יורד ויורד… והתשובות הופכות להיות צפויות ומרגיזות: זה המצב – זה העונה – ואולי זה בטח סוף עונה. צריך טיפה סבלנות העניינים יירגעו או צריך הרבה סבלנות המצב ישתפר….

על מנת להפסיק לקבל תשובות שטחיות ומאולצות. אתם בטח דורשים רק לא עוד תשובות אלא מעשים – אתם בטח רוצים ייעוץ מקצועי וליווי צמוד המאפשר לכם לדעת בכל יום נתון מה מצבכם ואיך ניתן לשפר ביצועים.

אפיון קהלי היעד ואיתור קהלים חדשים

 אתם לא יכולים לקרוא להם – אלו הלקוחות שלי?! אתם לא מבינים איך אנשים נכנסים לעסק ולא קונים. את הלקוחות שלכם אתם מכירים כבר בשמות ואת הפרצופים שלהם אתם מזהים בחלומות אתם בטח..

זקוקים לאפיון מדויק לקהל היעד שלכם המאפשר לכם לדעת בדיוק מי הם הלקוחות שלכם. ולפיכך למי לפנות! איתור קהלים חדשים מייצר לך קהל לקוחות חדש ורענן טרי מהשדה כזה שלא הכיר אותך בעבר ומעוניין להתחבר אליכם עכשיו ובעתיד.

תכנון אסטרטגיה שיווקית ופרסומית

 כשמטפסים במעלית קומה אחר קומה במגדל גבוה ומסתכלים למטה מתחילים לראות איך הכל הופך להיות יותר קטן אך באותו מבט רואים גם יותר ויותר, ואז מפנים את העיניים ומתבוננים רחוק אל קו האופק…

זו בדיוק הכוונה לבניית אסטרטגיה טובה להסתכל מלמעלה כלפי מטה ולראות את קו האופק, בניית אסטרטגיה שיווקית/פרסומית יוצרת – פועלת כמעלית של מבט כולל על מכלול העסק שלכם בראיה אסטרטגית ומבט לטווח הרחוק.

מיצוב ומיתוג העסק

יש האומרים שבמבט אחד על אדם ניתן להעריך ולדעת המון על אישיותו, מהו ומיהו? האומנם! אך יש את הטוענים מנגד שאין להקיש על אדם ממראה חיצוני בלבד לפני שהכרת את אישיותו ותוכו כך גם…

אפשר להתבונן על המוצר שלך או על החברה שלכם כיישות חיה נושמת ובועטת, לא? תחשבו שוב… לכל אובייקט ניתן לייחס אופי ואישיות, ערכים חיוביים ותדמית טובה בעיניי הלקוחות שלכם ובכלל.

יצירת מסר פרסומי ושיווקי ברור, ממוקד וייחודי

רוב האנשים מטבעם אוהבים לדבר והרבה, אך ברוב המקרים שמנסים להקשיב שומעים בלה בלה בלה… ולמה זה? כי אנשים לא ממוקדים, זורקים הרבה מילים ומשפטים לאוויר וחושבים שאם יאמרו הרבה יבינו יותר אך בפרסום זה שונה

ככל שתדבר לאט ומעט ברור וחד כך תוכל להעביר את המסר. ברור!

עיצוב, כתיבה שיווקית והפקת קמפיינים פרסומיים

הקשת בענן. לא צריך לעצב את "הקשת" ולא צריך לכתוב כמה הקשת צבעונית יפה ונהדרת. פשוט מביטים עליה היא מעוצבת נפלא יש לה ענן  שמלווה אותה שנמצא שם בשבילה כדי לתרום לה את הבסיס ליופייה כך שמעצבים מוצר שכותבים עליו ועל תכונותיו זה צריך להיות מרשים ונהדר, זה צריך להיות הפקה שלמה כמו קשת בענן.

יצירת תמהיל מדיה אופטימאלי בתקציב נתון

תפתחו את האוזניים ואת העיניים הפרסום במדיה עובד! מכירים את זה… נכון. אנחנו מסכימים. אך למה לפתוח את הידיים? למה לזרוק כסף על מדיה לא אפקטיבית שלא תורמת ולא משפיעה צריך להקציב תקציב ולא לשלוח לקצב

בחירה של מדיה אופטימאלית ונכונה עושה את העבודה וחוסכת כסף רב ויוצרת התאמה בין התקציב הנתון למיטב הביצועים שניתן להפיק.

שימור לקוחות קיימים והשבת לקוחות שנטשו

כשהאדמה רועדת כולם רועדים. כשיש מתחרים יש תחרות. זה א- ב בעסקים איך לשמור על משפחת כהן או לוי זו השאלה? איך שומרים על אדמה שקטה ואיך מחזירים את אלו שנטשו את הסירה יש מחלוקות ודוקטרינות שונות איך שומרים… 

על הלקוחות שלכם. האם להוריד מחיר? האם לתת להם הטבות שונות? אלו שאלות לגיטימיות אך דבר אחד בטוח שעם אסטרטגיה קבועה אך גמישה שנקבעת מתחילה לא מחפשים ולא שולפים מהשרוול.

ניתוח תוצאות הפעילות ומתן המלצות אופרטיביות להמשך

כל מי שלמד לתואר ראשון יודע שאחד מהקורסים "הלא נחמדים" שחייבים לעבור זה סטטיסטיקה. לא סתם! נתונים, גרפים עוגות ודיאגראמות הם חלק חשוב ומהותי בכל עסק, כדי לדעת יותר על העסק שלך צריך לדעת לקרוא את הנתונים ולהפיק מהם המלצות שיתגלגלו לפעולות אפקטיביות להשגת תוצאות טובות יותר.

על הלקוחות שלכם. האם להוריד מחיר? האם לתת להם הטבות שונות? אלו שאלות לגיטימיות אך דבר אחד בטוח שעם אסטרטגיה קבועה אך גמישה שנקבעת מתחילה לא מחפשים ולא שולפים מהשרוול.