חברות ובעלי עסקים שונים, משתמשים במיתוג, על מנת לחזק את הקשר שלהם עם הלקוחות וכן, לזרימה של לקוחות חדשים, בכדי להעלות את רווחי העסק או החברה. יש ללקט את הלקוחות הפוטנציאליים שיש להם עניין במוצר או בחברה. ניתן למצוא סוגים שונים של מיתוג: מיתוג עסקי וכן, מיתוג אישי. בגלל התפתחות האינטרנט וצמיחתן של רשתות חברתיות, מדובר על כלי שהוא משמעותי ביותר. ראשית, יש לפתח את רשת הקשרים שלכם ואת זירת האינטרנט.
נתינה והקשבה – מילות המפתח בתחום המיתוג
נתינה והקשבה, הן מילות המפתח. זו הסיבה שיש להיות קשובים ללקוחות אשר מעוניינים לקדם את בית העסק שלהם באמצעות מיתוג. חברת מאצ'פוינט, הקיימת מעל עשור, דוגלת בהקשבה ונתינה ללקוחותיה בכל נושא המיתוג וכן, מנכ"לית מאצ'פוינט חגית יצחק דוגלת בבידול של עסק שחברתה ממתגת מול המתחרים. חברת מאצ'פוינט, תמיד בעד מציאת הלהט של הלקוחות, תוך הדגשת הסיפור האישי של כל עסק. כמו כן, החברה דוגלת גם במיתוג של העסק, תוך שימוש על סמך דברים שהעסק עשה. בעבר, הדגשת מיתוג שיהיה בעל ערך, למשל לנגוע בקהילה או בקהל הלקוחות שמתעניין במותג, הפצת מידע לגבי בית העסק ברשתות חברתיות יחצנות ועוד.
ההמלצה החשובה של חברת הפרסום מאצ'פוינט, היא לא לנוח על זרי דפנה, לאחר מיתוג, כי אם להמשיך, להתחדש ולהתעדכן. חשוב להדגיש, כי מיתוג הוא תהליך אשר מצריך אורך רוח, היות והליך זה, בהחלט גורם לתוצאות מרתקות, אם בטווח הבינוני ואם בטווח הארוך. הליך מיתוג מקצועי, גורם לכם "לירות לכל הכיוונים" ומבלי לגשש באפילה, היות והליך מוצלח זה שנעשה בידיים מקצועיות יגרום לתוצאות הרצויות ואפילו מעבר למה שציפיתם בחזון העסקי שלכם.
מיתוג עסקים דומה מאוד למפת דרכים
כך מציינת חגית יצחק מנכ"לית מאצ'פוינט יש לקרוא אותה היטב ולמצוא את הדרך הנכונה לקידום וכן לביצוע מיתוג. מדובר על דיוק בהליך זה שחוסך המון כסף בהוצאות השיווק. למעשה, מיתוג עסקי מקצועי שנעשה באופן הנכון, הוא זה שיהווה את התשובה הטובה ביותר לשינויים אשר מתרחשים בעסק עצמו. כאשר מתחרים שונים, הם בעלי עסק דומה, יש למקד את העשייה העסקית והשיווקית באמצעות מיתוג. אם נגדיר זאת כך, מותג שהוא מצליח הוא שונה, משהו שמקנה ייחודיות וזהות שונה לעסק. זה כלל אינו פשוט לבדל את העסק שלכם, מול מאות עסקים אחרים. איך קהל היעד יבחר בכם דווקא?
התשובה נעוצה באסטרטגיה הנכונה של מיתוג.,לדוגמא שפה מותגית, תעביר נכון את המסר ותמשוך את תשומת ליבו של הצרכנים, הגולשים שמתעניינים במותג וכך למעשה, תכוון את הצרכן לבית העסק. יש לתכנן נכון למשל, מה אתם מעוניינים להשיג מתי ואיך? רק לאחר שחברת פרסום מקצועית וותיקה, נסחה את תהליך המיתוג לטווח הארוך, ניתן יהיה לצאת לדרך. בחברת מאצ'פוינט מלווים עסקים במשך שנים, כפי שחגית יצחק טיפחה את חברת הפרסום שלה, כך היא מעודדת עסקים ובעלי מקצועות חופשיים, להמשיך לטפח ומעניקה רעיונות ושיטות ייחודיות, כולל תכנית שהיא פיתחה וגרמה להצלחה רבה בקרב עסקים רבים בכל הארץ.
הקשר בין בקרה למיתוג
ישנם אנשים רבים אשר עשויים להיות מאוד יצירתיים בתהליך של מיתוג, אך הטעות שלהם היא שהם מתעלמים מלבדוק כיצד זה באמת פועל, האם הפעולות שנקטו אכן מקדמות את בית העסק? האם פעולות שונות יעילות יותר מפעולות אחרות שביצענו למטרת מיתוג העסק?. זו הסיבה, כי בחברת הפרסום מאצ'פוינט מבצעים בקרה שוטפת על כל הליך המיתוג בכל בית עסק. רוצים גם אתם לחוות הליך מופלא של מיתוג העסק שלכם? פנו אלינו עוד היום והפכו לחלק מעשייה מרתקת עם תוצאות מוכחות!