מהי טקטיקת פרסום
משרד לתקשורת שיווקית Match Point בבעלות חגית יצחק מאפשרת לכל לקוח חבילת פתרונות מתקדמים, במסגרת התקציב המוגדר מראש, על מנת לחשוף את העסק, לפנות לקהל יעד רלוונטי ולהביא להצלחת העסק. כאשר לקוח פונה אלינו אנו נוהגים לערוך אפיון לקוח על מנת להבין את תחום פעילותו של העסק, את יתרונותיו לעומת המתחרים ואת המאפיינים של העסק וקהל היעד שלו. כך נוכל לגבש טקטיקת פרסום אפקטיבית ויעילה למען הצלחת העסק. צוות החברה מלווה את העסק ומנהל את מערך הפרסום באופן יעיל וכלכלי תוך ניצול התקציב באופן מדויק ואיכותי. Match Point מציעה ניסיון וידע רב, הכרות עם כל אפיקי הפרסום, לרבות הפרסום באינטרנט ובמדיה החברתית, המשרד מנצל את בקיאותו בתחום השיווק והפרסום כדי לספק ללקוח פרסום מדיוק לפי פילוח קהלי יעד וכדי להביא לתוצאות מהירות ואפקטיביות.
אפיון הלקוח
השלב הראשון בקביעת האסטרטגיה השיווקית/ פרסומית מתחיל באפיון הלקוח. עלינו להבין את תחום הפעילות של העסק, להכיר את השוק בו הוא מתחרה, ללמוד על המתחרים, לאפיין את קהל הלקוחות של העסק, להבין מהם יתרונות העסק לעומת המתחרים ולהכיר את נהלי העבודה בעסק ואיכות השירות שהוא מציע. לאחר הכנת מסמך אפיון לקוח ניתן לקבוע טקטיקת פרסום יעילה ונכונה המביאה לתוצאות. יש לנו ניסיון רב בקביעת אסטרטגיה פרסומית ושיווקית ולאחר הכנת תכנית פרסום המתאימה לתקציב של הלקוח נוכל לפעול למענו באפיקי הפרסום השונים ובכלים מתקדמים ויעילים כמו פרסום ממומן באינטרנט (PPC), קידום אתרים בגוגל (SEO), פרסום ברדיו הארצי או האזורי, פרסום בעיתונות מקומית או ארצית, פרסום חוצות, פרסום בטלוויזיה או אמצעי פרסום ומדיות אחרות.
חלוקת עוגת הפרסום
Match Point שולטת בכל כלי הפרסום והשיווק המתקדמים ביותר. בקביעת אסטרטגיית הפרסום נחליט יחד עם הלקוח ונייעץ עבורו על חלוקת תקציב הפרסום לאפיק הפרסום השונים. כיום, נתח הולך וגדל מתקציב הפרסום מופנה לאפיקי השיווק והפרסום הדיגיטליים, ובעיקר פרסום באינטרנט באמצעות באנרים, קידום אתרים, פרסום ושיווק במדיה החברתית (פייסבוק וכו') ועוד. את חלוקת התקציב נגדיר לאחר אפיון קהל היעד אליו יש להגיע על מנת להשיג פרסום אפקטיבי. פילוח קהל היעד נעשה באופן מדויק על פי פרמטרים כגון: טווח גילאים, אזור גיאוגרפי, השכלה, מין, משכורת, הרגלי רכישה וכד'. כך נוכל לפנות באופן ממוקד ומדויק לקהל לקוחות פוטנציאליים ולהעביר מסרים שיווקים רלוונטיים הגורמים לעניין במוצרי החברה או בארגון וניתן להעביר מסרים מניעים לפעולה ולמדוד את אפקטיביות הפרסום בזמן אמת.
ליווי הלקוח לאורך שלבי הפרסום
במהלך הקמפיין הפרסומי דואג הצוות המקצועי של Match Point ללוות את הלקוח ולתמוך במערכי השיווק והמכירות של העסק על מנת לספק שירות איכותי ומתקדם יותר. אנו דואגים לדווח לבעל העסק על התקדמות הקמפיין והשגת מטרותיו על פי היעדים שנקבעו מראש ולאחר איסוף נתונים מהשטח נדאג להתאמת הקמפיין באופן איכותי וטוב יותר. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לתכנן טקטיקת פרסום מקורית, יצירתית ואפקטיבית המביאה באחריות לתוצאות.