קביעת אסטרטגיה שיווקית מגדירה ומנחה את חברת Match Point כיצד לפעול למימוש והשגת יעדי השיווק- חשיפת המוצר, יצירת ביקוש למוצר או לשירות של העסק ופניה מדויקת לקהל יעד של לקוחות פוטנציאליים. האסטרטגיה השיווקית קובעת מהם הכלים עמם יש לפעול על מנת להשיג את המטרות ולהצליח במשימת השיווק.
באמצעות קביעת אסטרטגיה נכונה נצליח לפנות לקהל לקוחות קיימים, חדשים ופוטנציאליים כדי ליצור ביקוש לשירות או למוצר של העסק שלכם.
קביעת האסטרטגיה היא מהלך משותף בו נוטלים חלק עובדי הארגון ומנהליו (הלקוח אשר מזמין את העבודה) ואנשי הצוות המקצועיים של חברת Match Point, בבעלות חגית יצחק.