קביעת אסטרטגיה שיווקית

מגדירה ומנחה את חברת Match Point
קביעת אסטרטגיה שיווקית

קביעת אסטרטגיה שיווקית מגדירה ומנחה את חברת Match Point כיצד לפעול למימוש והשגת יעדי השיווק- חשיפת המוצר, יצירת ביקוש למוצר או לשירות של העסק ופניה מדויקת לקהל יעד של לקוחות פוטנציאליים. האסטרטגיה השיווקית קובעת מהם הכלים עמם יש לפעול על מנת להשיג את המטרות ולהצליח במשימת השיווק.

 

באמצעות קביעת אסטרטגיה נכונה נצליח לפנות לקהל לקוחות קיימים, חדשים ופוטנציאליים כדי ליצור ביקוש לשירות או למוצר של העסק שלכם.

 

קביעת האסטרטגיה היא מהלך משותף בו נוטלים חלק עובדי הארגון ומנהליו (הלקוח אשר מזמין את העבודה) ואנשי הצוות המקצועיים של חברת Match Point, בבעלות חגית יצחק.

 

חשוב להבין כי עם קביעת האסטרטגיה מסתיים רק השלב הראשון של העבודה ואז יש לפעול יחדיו על מנת להשיג את היעדים ולהביא להצלחה העסקית.

מרכיבי האסטרטגיה השיווקית

אסטרטגיה שיווקית כוללת שלושה מרכיבים עיקריים: פילוח קהל היעד וקביעת קהל מטרה, בניית מוצר או שירות המתאימים ומציעים ערך חשוב ללקוח, בידול המוצר ממוצרים (או שירותים) מתחרים והבלטת יתרונותיו ללקוח. בנוסף, בקביעת האסטרטגיה יש לקבוע את מדיניות התמחור של המוצר או השירות, דרכי הפצתו וקביעת איזה מוצר או מוצרים משווקים בהתאמה לצרכי הלקוח. על מנת לקבוע את האסטרטגיה השיווקית מכין הצוות המקצועי של חברת Match Point בריף בו מגדירים יעדים וקובעים את המניעים לאסטרטגיה השיווקית. הבריף כולל מידע אודות העסק כגון: חזון החברה, יעדי החברה, ניהול ארגוני, שירות וכו'. נקודה חשובה בבריף היא הגדרת מטרות וקביעת סדרי פעולה ותהליכי עבודה בהם שותפים עובדי ומנהלי העסק והצוות המקצועי של חברת Match Point.

תהליך התכנון

תהליך קביעת אסטרטגיה שיווקית אורך לרוב מספר שבועות. זהו הליך מורכב המורכב משלושה שלבים מרכזיים- ניתוח המצב הקיים, ניתוח וגיבוש חלופות, בניית האסטרטגיה השיווקית. איסוף הנתונים הינו השלב הארוך ביותר ויש לנתח את הנתונים באופן מקצועי ומדויק על מנת לקבל תמונה רחבה וברורה של העסק והמוצר או המוצרים, להבין את התחרות בענף, ולנתח את מבנה הארגון ודרכי העבודה בו. איסוף נתונים מדויק מאפשר לקבוע חלופות ולהגדיר מהם היתרונות והחסרונות בכל חלופה. לאחר החלטה משותפת עם מנהלי העסק בה קובעים את החלופה המתאימה ביותר מבחינת משאבי החברה והביטויים הכספיים הנכללים יחליט הצוות המקצועי של חברת Match Point על ערוצי ופעולות השיווק הנדרשים להצלחה ולהשגת היעדים הנקבעים בתוכנית האסטרטגיה השיווקית.

מדיניות התקשורת השיווקית

קביעת אסטרטגיה שיווקית מאפשרת לקבוע את מדיניות התקשורת השיווקית וניתן להחליט ולקבוע את ערוצי השיווק השונים. ניתן לשלב בין שיווק מפה לאוזן או שיווק נקודתי לשיווק ופרסום המוני. מדיניות התקשורת השיווקית היא בחירה אסטרטגית אשר תשפיע על הצלחת השיווק ועל קביעת דרכי השיווק ומהירותו. חברת Match Point בבעלות חגית יצחק מתמחה בתקשורת שיווקית ומציעה עבורכם ידע וניסיון רב. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לקבוע יחד עמכם את האסטרטגיה השיווקית הנכונה והמתאימה ביותר לעסק ולמוצרים שלכם.