ניהול קמפיין פרסומי

אנו עומדים לשירותכם על מנת להכין קמפיין אפקטיבי המביא לתוצאות מהירות
ניהול קמפיין פרסומי

מה חשוב לדעת בניהול קמפיין פרסומי

ניהול קמפיין פרסומי על ידי חברת Match Point מבטיח עבורכם קמפיין אפקטיבי הפונה באופן ממוקד לקהל יעד מוגדר מראש. אנו מתמחים בהפקת קמפיינים לכל סוגי העסקים והארגונים ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. יש לנו את הכלים, הידע והניסיון המצטבר על מנת להתאים קמפיין מקורי ורלוונטי המביא לתוצאות איכותיות ולגידול בהכנסות של העסק. לכל לקוח אנו מכינים מסמך אפיון לאחר חקר שוק מקיף והבנת השוק בו מתמחה העסק. לכל לקוח נכין תכנית פרסום מקיפה הכוללת ניהול קמפיין ברמה גבוהה תוך ליווי הלקוח באופן צמוד, איסוף נתונים מהשטח, בקרה מתמדת על הצלחת הקמפיין והתאמת הקמפיין בהתאם לצורך על מנת להשיג את יעדי הפרסום ומטרות העסק..

בחירת המדיה לפרסום

בשנים האחרונות חל שינוי מהותי באפיקי הפרסום וכיום חברות רבות בוחרות לשלב בקמפיין הפרסומי את אפיקי השיווק והפרסום באינטרנט, לרבות פרסום בגוגל, פרסום ביו טיוב, פרסום בפייסבוק, קידום אתרים, פרסום בפורטלים ובאינדקסים מקצועיים (באנרים, תוכן שיווקי) ופרסום באמצעות מיילים וניוזלטרים. אפשרויות הפרסום רבות ולכן חשוב לפנות למשרד מקצועי כמו Match Point על מנת להרכיב תכנית פרסום אפקטיבית ויעילה במחיר משתלם. אנו דואגים לאפיין את הלקוח, המוצר או המותג שעלינו לפרסם ולבחור במדיומים הפרסומיים האפקטיביים והיעילים ביותר למען השגת מטרות ויעדי הפרסום. ניתן לבחור באפיקי פרסום יקרים כגון: טלוויזיה, רדיו, עיתונות ארצית, שילוט חוצות או לבחור באפיקי הפרסום הסטנדרטיים כגון פליירים ומוצרי קד"מ. אנו ממליצים על פרסום באינטרנט המאפשר פניה ממוקדת לקהל לקוחות פוטנציאליים ובקרה בזמן אמת אחרי הצלחת הקמפיין.

ניהול קמפיין אפקטיבי

Match Point בבעלות חגית יצחק מציעה ידע וניסיון רב בכל אפיקי ואפשרויות הפרסום. לאחר הגדרת יעדי הפרסום ומטרות העסק נדאג לאפיין את קהל היעד, לתכנן אסטרטגיה שיווקית ופרסומית, למצב ולמתג את העסק וליצור מסר פרסומי קליט וברור המתאים לקהל היעד. ניהול קמפיין פרסומי דורש מקצועיות ברנה הגבוהה ביותר ויש להכין תכנית פרסום מוגדרת הכוללת יצירת תמהיל מדיה אופטימאלי במסגרת התקציב של הלקוח. במהלך ניהול הקמפיין בערוצי הפרסום ובמדיות הנבחרות אנו דואגים לעקוב אחרי תוצאות הפרסום, לאסוף נתונים מהשטח ולהכין דו"ח מעקב מפורט ללקוח. במהלך הקמפיין אנו מלווים את העסק ומייעצים למערך השיווק והמכירות ולמנהלי העסק על מנת לעמוד ביעדי הפרסום ובהצלחת הקמפיין.

קמפיין באינטרנט

עסקים רבים, קטנים וגדולים, בוחרים כיום לפרסם באינטרנט ולנצל את האפשרויות המתקדמות והפלטפורמות השונות כדי לפנות באופן ממוקד לקהל היעד. האינטרנט מהווה את זירת הפרסום האפקטיבית ביותר וגם לקוחות קטנים יכולים לעמוד בתקציבי הפרסום הנדרשים לכך. יש מגוון כלים לפרסום באינטרנט ולכן חשוב לפנות לחברת Match point המתמחה בתקשורת שיווקית ובניהול קמפיינים אפקטיביים באינטרנט. ניהול קמפיין פרסומי באינטרנט דורש מקצועיות והתמחות ואנו עומדים לשירותכם על מנת להכין קמפיין אפקטיבי המביא לתוצאות מהירות, בהתחייבות.