מהו קונספט פרסומי

image

שתף מאמר

הקביעה מהו הקונספט השיווקי והפרסומי של העסק נעשית במספר שלבים. חשוב להכיר את המוצר או המותג אותו מפרסמים ולהכיר את יתרונותיו. קונספט פרסומי נועד להעביר מסר שיווקי אל קהל המטרה באמצעות פרסום באמצעי המדיה השונים, לרבות באינטרנט, לצורך השגת יעדים הנקבעים ומוגדרים מראש כגון יעדי מכירה, חשיפה, שיווק, מיתוג ותדמית. משרד הפרסום יכין בריף מקצועי המציע חלופות לפרסום המוצר או העסק ולאחר חקר שוק, הגדרת קהל היעד ובחירת אמצעי הפרסום הנכונים והראויים ביותר ניתן לרכוש מדיה ושטחי פרסום ולעבור לשלב הפרסום ויחסי הציבור של המוצר או המותג. בחירת קונספט מוצלח תוכיח את עצמה ובעל העסק יוכל לראות גידול במכירות וריבוי פניות לעסק.


הבטחה פרסומית

קונספט פרסומי יעביר בצורה ברורה ומדויקת את המסר בו אותו אנו מעוניינים להעביר לקהל המטרה. כדי להגיע לקונספט נדרש הצוות המקצועי של משרד הפרסום ללמוד את השוק בו מתחרה העסק, להכיר את המוצר לעומק ולבדל אותו ממתחרים, להביט על המוצר מבעד לעיני הלקוחות כדי לשקף את מהות המוצר או המותג ולהבין כיצד ניתן לעורר צורך בקרב קהל המטרה לרכוש את המוצר ולהעדיף אותו על פני מוצרים מתחרים. הבלטת התכונות והיתרונות של המוצר ומציאת צורך רגשי ואמוציונאלי של קהל המטרה יצליחו להעביר מסר ללקוחות הפוטנציאליים בנחיצות המוצר בחייהם ובאמצעות בחירת אמצעי הפרסום וניהול הקמפיין במקצועיות ניתן לעניין את קהל המטרה ולהניע אותם לפעולה כמו רכישת המוצר, השארת פרטים ליצירת קשר, הצטרפות לדף העסקי בפייסבוק וכד'.

הגדרת המסר שיש להעביר ללקוח

הגדרת אוכלוסיית היעד חשובה ומאפשרת להבין את הצרכן הפוטנציאלי, לפלח את קהל היעד ולהכיר את מאפייניו והרגלי הרכישה שלו. כך, ניתן להגדיר באופן מדויק ונכון את המסר שיש להעביר ללקוח וניתן לבחור במגוון אפשרויות ודרכי פעולה, בהן סלוגן קליט וקצר, פרסום תמונה, ג'ינגל קליט ברדיו, וידאו או כל אמצעי אחר. קונספט פרסומי ועד לגרום לקהל היעד לרכוש את המוצר, להזמין את השירות המפורסם, להצטרף למועדון לקוחות וכו'. הגדרת המסר אינה משימה פשוטה מכיוון שיש "להיכנס" לראש של הלקוח ולהבין כיצד ניתן להניע אותו לפעולה.

מסר תכליתי, קליט ובשפה נכונה

הצלחת הקמפיין הפרסומי תלויה במספר גורמים ולקונספט השיווקי והפרסומי חלק ניכר בהצלחה או בכישלון הקמפיין. יש להעביר מסר תכליתי, קליט ובשפה הנכונה והמתאימה ביותר לקהל המטרה. באמצעות פילוח קהל המטרה ניתן לתכנן את הקונספט ולקבוע מהו המסר שידבר היטב ללקוחות. ניתן להעביר מסרים רבים כגון שיפור או חיזוק תדמית של מותג, השקת מוצר חדש ויצירת צורך בקרב הלקוחות, מסר למיתוג מחדש של מוצר או ארגון ועוד. בבחירת קונספט פרסומי ובהפקת קמפיין טוב ומוצלח חשוב להיות ממוקדם ומכווני מטרה ולכן חשוב לפנות לחברת Match Point המבטיחה לכם הכנת מסר "קולע" והפקת קמפיין פרסומי מוצלח המביא לתוצאות.

אין תגובות

השאר תגובה

תגובה
Name
Email
Website