עורכי דין

שיווק על פי כללי האתיקה

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

שיווק עורכי דין על פי כללי האתיקה

כאשר מדובר בשיווק עורכי דין – חובה לדעת כיצד לעשות זאת נכון, מדויק והכי חשוב על פי כללי האתיקה. עד היום סייענו לעשרות עורכי דין לעשות זאת נכון על פי היעדים האישיים שלהם ובהתאמה מדויקת לכללי האתיקה.
אנו מודעים לדינמיקה ולהתפתחות בתחום השיווק של עורכי הדין ובהתאם לכך משדרגים את העבודה הקיימת. אנו יודעים כיצד לקחת את העשייה שנעשית בעיקר מאחורי הקלעים עד שמגיעים לתוצאה המצופה – ויודעים להביע אותה נכון בכלי התקשורת השונים.

ניהול תיק לקוח הכולל יעוץ שיווקי, ליווי תקשורתי, צילומי תדמית ואווירה, עיצוב לוגו וניירת מסחרית, כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין, קידום בפייסבוק, בניית אתרים, קידום אתרים, הפקת סרטוני וידיאו שיווקיים, הפקת מוצרי קד"מ, תאום הרצאות מקצועיות

a
כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין

כתיבת טורים מקצועיים ופירסומם ברשת האינטרנט באתרים רלוונטים

a
עיצוב לוגו וניירת מסחרית

בניית מיתוג, שיווק על פי כללי האתיקה

a
תאום הרצאות מקצועיות

יחסי ציבור ופעילות שוטפת בכלי התקשורת

a
ליווי תקשורתי

קביעת אסטרטגיה תקשורתית, בניית תיק תקשורת,

כתיבת הודעות לעיתונות

שיווק משפטי ויחסי ציבור לעורכי דין

לפרטים נוספים

עדויות עורכי הדין על ההרצאה של חגית יצחק בנושא "שיווק ויחסי ציבור למשרד עורכי דין בסביבה תחרותית"

הרצאה של חגית יצחק מומחית לשיווק משפטי בלשכת עורכי הדין מחוז חיפה

הוזמנתי מטעם לשכת עורכי הדין מחוז חיפה מוקד קריות – ע'י עוה״ד בתאל מנור סגנית יו״ר מוקד ועו״ד מיימון טולדנו יו״ר מוקד וממלא מקום ראש עיריית קרית אתא להרצות בכנס עסקי שדן בנושא שיווק, מיתוג וניהול משרד עורכי דין, בהרצאה חשפתי בפני עורכי הדין את הדרכים כיצד להפוך מעורך דין אנונימי למותג בתחומם בכפוף לכללי האתיקה של לשכת עוה"ד. כולם יצאו עם כלים שימושיים.

קרדיט צלם- אושרי כהן

הרצאה לעורכי דין בנושא שיווק עורכי דין

מכתב תודה מיו"ר לשכת עורכי הדין מחוז חיפה

קטעי עיתונות עורכי דין

לעיונכם קטעי עיתונות מודפסת ארצית ואינטרנטית. מקומונים ועיתוני סופשבוע בהם לקוחותינו זכו לחשיפה תקשורתית רחבה.

עו"ד מפעם או מעכשיו

אי-אפשר לצפות שכל עורכי הדין יהיו בעלי חוש צדק מפותח ושאיפה לשוויון והוגנות. החיים המאתגרים והעידן ההישגי, מציבים רף גבוה – לצד הרצון לרכוש מקצוע מכובד, שנותן הרגשה טובה ומבטיח רווחה כלכלית.
כיום בכלל לא פשוט להיות עורך דין, כשמעמד המקצוע התערער ממספר רב של היבטים. יוקרת המקצוע מבוססת על הפרסונה שמוצגת לציבור הרחב. התואר "עורך דין" לעיתים לא מספק את הלקוחות שאינם בקיאים בעולם המשפט. הלקוח מסתקרן וממהר לחקור בגוגל על אודות עורך הדין לפני הפגישה.

המשך קריאה