כתיבת טורים מקצועיים ופירסומם ברשת האינטרנט באתרים רלוונטים
בניית מיתוג, שיווק על פי כללי האתיקה
יחסי ציבור ופעילות שוטפת בכלי התקשורת
קביעת אסטרטגיה תקשורתית, בניית תיק תקשורת,
הוזמנתי מטעם לשכת עורכי הדין מחוז חיפה מוקד קריות – ע'י עוה״ד בתאל מנור סגנית יו״ר מוקד ועו״ד מיימון טולדנו יו״ר מוקד וממלא מקום ראש עיריית קרית אתא להרצות בכנס עסקי שדן בנושא שיווק, מיתוג וניהול משרד עורכי דין, בהרצאה חשפתי בפני עורכי הדין את הדרכים כיצד להפוך מעורך דין אנונימי למותג בתחומם בכפוף לכללי האתיקה של לשכת עוה"ד. כולם יצאו עם כלים שימושיים.
קרדיט צלם- אושרי כהן
אי-אפשר לצפות שכל עורכי הדין יהיו בעלי חוש צדק מפותח ושאיפה לשוויון והוגנות. החיים המאתגרים והעידן ההישגי, מציבים רף גבוה – לצד הרצון לרכוש מקצוע מכובד, שנותן הרגשה טובה ומבטיח רווחה כלכלית.
כיום בכלל לא פשוט להיות עורך דין, כשמעמד המקצוע התערער ממספר רב של היבטים. יוקרת המקצוע מבוססת על הפרסונה שמוצגת לציבור הרחב. התואר "עורך דין" לעיתים לא מספק את הלקוחות שאינם בקיאים בעולם המשפט. הלקוח מסתקרן וממהר לחקור בגוגל על אודות עורך הדין לפני הפגישה.