מהו מסע יחסי ציבור?

image

שתף מאמר

יחסי ציבור מאפשרים לעסק למשוך לקוחות פוטנציאליים ולחשוף את העסק בפני קהל יעד מוגדר ורלוונטי. ניתן לומר כי יחצנות ופרסום משולבים זה בזה אך עליכם לדעת כי באמצעות מסע יחסי ציבור תוכלו להגיע לקהל יעד ממוקד בתקציב הנמוך לרוב מקמפיין פרסומי רחב. כדי להצליח במסע יחסי הציבור ולקדם את העסק חשוב לפנות למשרד יחסי ציבור מקצועי, מנוסה ובעל מוניטין רב בענף. Match Point בבעלות חגית יצחק מציעה עבורכם מעטפת שירותים רחבה תחת קורת גג אחת הכוללת יחסי ציבור, פרסום, פרסום באינטרנט, תקשורת שיווקית תנו לנו לנהל עבורכם את מסע היח"צ לעסק ותוכלו ליהנות מהצלחה גבוהה בתקציב הוגן ומשתלם.


מהם יחסי ציבור?

יחסי ציבור מבוססים על העברת תכנים ומידע לעיתונות, ולאמצעי תקשורת נוספים, וכיום רבים מהיחצנים נעזרים ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט על מנת לקדם את העסק, להעביר מידע אודות העסק ולהגיע למספר רב של קוראים. איש יחסי ציבור מקצועי ומיומן יעביר קומוניקט ערוך היטב היוצר עניין וגורם לתנועה של כדור שלג בה ההודעה בתקשורת צוברת תאוצה ועוצמה ויוצרת עניין רב בקרב עיתונאים, אנשי תקשורת וקהל לקוחות פוטנציאלי.

חשיפה תקשורתית

סיפור מעניין עם אייטם מושך גורם לתשומת לב ולחשיפה תקשורתית. חשוב לדעת כי על מנת להשיג סיקור תקשורתי בעיתונים הארציים והמובילים חשוב לפנות למשרד יחסי ציבור גדול ובעל קשרים אך לעיתים דווקא סיקור תקשורתי במקומונים וברדיו המקומי יביא לחשיפה טובה וגבוהה יותר עבור העסק. אנחנו, ב -Match point, נבשל סיפור מעניין לתקשורת ונהפוך כל רעיון ויעד שיווקי שלכם לאירוע יחצנות עליו ידובר רבות. במקום לדבר על פתיחת חנות או סניף חדש של רשת נהפוך את האירוע לתחרות או לאירוע השקה עם מזומנים ידועים (בהתאם לצורך ולתקציב) ולאירוע מושך הזוכה לסיקור תקשורתי רחב.

15 דקות של תהילה

אנדי וורהול אמר בזמנו כי לכל אדם 15 דקות של תהילה. אנחנו מיישמים את השיטה הזו ומעניקים לכל עסק ולכל לקוח סיקור תקשורתי מושך ומעניין. נדאג להזמין עיתונאים וצלמים לפני האירוע או נעביר ידיעות מראש על מנת ליצור הד תקשורתי ועניין בקרב התקשורת ובקרב הלקוחות הפוטנציאליים. מסע יחסי ציבור מתחיל זמן רב לפני אירוע ההשקה או האייטם בו מעוניין הלקוח ואנו דואגים ליצירת עניין מראש ולהעברת המסרים השיווקיים במהלך יחסי הציבור במקצועיות גבוהה. אנו דואגים לנצל את דקות התהילה כדי לספר לתקשורת וללקוחות על העסק, על החזון המיוחד שלו, על האירוע התקשורתי הייחודי או על המוצר אתו משיקים בקרוב.

יחסים טובים עם התקשורת והקהל

מסע יחסי ציבור מוצלח תלוי במערכת היחסים של היחצן עם התקשורת ועם קהל הלקוחות והקהילה. מנהל יחסי הציבור נמצא בקשר שוטף עם עיתונאים ועורכי תוכניות טלוויזיה, מכיר ארגונים חברתיים הפועלים בקהילה ויודע ליצור קשר ישיר עם לקוחות החברה. אם אתם מעוניינים במסע יחסי ציבור אפקטיבי ויעיל פנו אלינו והצטרפו לקהל הלקוחות הגדול והמרוצה שלנו.

אין תגובות

השאר תגובה

תגובה
Name
Email
Website