match-point top-head
קבל חינם מדריך שיחסוך לך מיד בהוצאות השיווק והפרסום

השקת מוצרהשקת מוצר נועדה להחדיר מוצר או שירות, חדש או קיים, לשוק, לעתים באמצעות מיתוג המוצר. השקה היא למעשה ריכוז פעולות שיווק על מנת למכור את המוצר ולהביא להצלחת העסק. באמצעות הליך ההשקה ניתן לחשוף את הלקוחות הפוטנציאליים למוצר החדש או המוצר אותו משיקים ולעורר עניין בקרבם. כאשר מכירת המוצר מתחילה הלקוחות מודעים למוצר וממתינים על מנת לרכוש אותו. חברות רבות במשק משתמשות בהליכי השקה של מוצרים על מנת להשיג נתוני מכירות גבוהים בזמן קצר, אך ללא השקה מקצועית ונכונה עלולים להיכשל בחשיפת המוצר ובמכירתו.

מדוע לבחור במשרד לתקשורת שיווקית Match Point?

Match Point בבעלות חגית יצחק מתמחה בתחום התקשורת השיווקית ומציעה השקת מוצרים באמצעות מגוון כלים, כגון פרסום נקודתי או פרסום ארצי באמצעי המדיה השונים, שיווק באינטרנט, הפצת תכנים במדיה הדיגיטלית ותכנים שיווקיים בעיתונות הארצית או המקומית ועוד. צרו עמנו קשר עוד היום על מנת להתאים את חבילת השירות הנכונה והמתאימה ביותר להשקת השירות או המוצר החדש שלכם ותוכלו משירות מתקדם ועדכני המביא באחריות להצלחה הנדרשת.

פילוח קהל היעד

השלב הראשון וההכרחי לפני השקת מוצר היא פילוח קהל היעד. על מנת להחדיר לשוק מוצר חדש יש לקבוע מיהו פלח השוק אליו פונה המוצר ואליו יש להגיע באמצעות ההשקה. הליך זה נקראה בעגה המקצועית- "מיצוב מוצר" והוא מאפשר להביט מבעד לעיניים של הלקוחות הפוטנציאליים ולהבין כיצד המוצר נתפס בעיני הלקוח, במה הוא שונה ממוצרים אחרים ומהם יתרונותיו על מנת שהלקוח אכן יבחר במוצר זה ולא במוצר מתחרה. בהליך פילוח השוק וקהל היעד אליו מעוניינים להגיע יש להתחשב בפרמטרים הבאים: אזור גיאוגרפי, הרגלי רכישה, עמדות, מאפיינים אישיים כמו גיל, מין ודת, עשירונים, מצב סוציו אקונומי ועוד.

בחירת שם קליט

על מנת להצליח בהשקת שירות או מוצר חשוב לבחור בשם קליט המאפשר ללקוחות לזכור אותו בקלות. שם קליט מבדל את המוצר מהמתחרים אך חשוב לבחור בשם המתקשר באופן אסוציאטיבי למוצר, כאשר ניתן לבחור גם בשם הומוריסטי, בהתאם לסוג המוצר וקהל היעד אליו פונים. השקה היא לא בהכרח רק של מוצרים חדשים ולכן כאשר משיקים מוצר קיים ניתן לשנות את השם ולהחדיר את המוצר כחדש לגמרי.

פעולות מיתוג

לפני ההשקה יש לתכנן היטב את הפעולות הנדרשות למיתוג המוצר. ניתן לבחור בשיטות פעולה רבות אך יש להתאים את המיתוג בהתאם לסוג המוצר וסוג הלקוחות אליו פונים. ניתן לבנות תדמית יוקרתית למוצר ולהתרכז בניחוח יוקרתי ובאיכויות המוצר, למתג את המוצר כסמל סטטוס, למתג את המוצר כמוביל בתחומו וכד'. Match Point מציעה חבילת השקת מוצר מקצועית במחירים משתלמים והיא מנוסה בהפקת אירוע השקה מוצלחים ובלתי נשכחים התורמים להצלחת המוצר ולהכנסות העסק.

  • RSS
  • Facebook
  • Linkedin
  • Youtube
Paste your AdWords Remarketing code here